Правило број 1: престани причати! Основно правило, ако слушаш и желиш да чујеш, да разумеш, немој причати, немој говорити, упадати у реч и слично. Ово правило је веома важно и за сам процес разговора, јер вам даје времена да размислите о ономе што чујете, слушате и да спремите „у глави“ шта желите да кажете као акцију, реакцију или одговор на то. Ово правило важи и за „говор у себи“, једноставно речено ако размишљате о томе шта ће те рећи, онда не слушате шта је речено или шта се говори.

Опширније...

ПОСЛОВНИ БОНТОН

Када сте у пословном окружењу морате да одржавате висок ниво професионалности и лепог понашања. Нека основна правила лепог понашања у пословном окружењу су: Ако је профил на било којој платформи социјалних медија (друштвене мреже на пример, Фејсбук, Твитер, итд.), повезан на неки начин са вашом организацијом у којој радите, ви сте посредно по контактној инерцији одговорни за то како представљате своју компанију на тој платформи. Због потенцијалних проблема који могу настати у овим случајевима, компаније обично имају сопствене полисе и правила за представљање путем социјалних медија са којима се морате добро упознати ако намеравате да на некоме од својих јавних профила наведете име своје компаније као радно место.

Опширније...