Фондација „Ана и Владе Дивац” је објавила „Приручник за запослене – усклађивање радног и породичног живота“. Приручник је намењен запосленима који желе да се упознају са својим правима и законским одредбама које им помажу да ускладе своје породичне и радне обавезе.

Приручник је израђен у оквиру пројекта „Једнаки – Ка успостављању родне равноправности усклађивањем радног и породичног живота запослених“ који реализује Кабинет министра без портфеља задуженог за демографију и популациону политику у партнерству са Фондацијом „Ана и Владе Дивац”. Пројекат се реализује уз финансијску подршку Европске комисије из програма Европске уније „Права, једнакост и држављанство (2014-2020)“.

Опширније...

Добра комуникација није егзактна наука - тешко је постићи добру (ефективну) комуникацију, али вреди потрудити се. С друге стране природна разноликост која нас окружује, не значи да ће те увек бити окружени са правим учесницима у комуникацији. Наводимо пет златних правила која би требало да помогну да се постане бољи комуникатор:

1. Упознајте своје саговорнике/слушаоце/публику
Да би се остварила боља комуникација потребно је знати коме се обраћа. Ко су они? Шта хоће? Шта их мотивише? Како их можете укључити у дебату/дискусију? Тек тада можете правилно да прилагодите поруке које ћете им упутити. Такође морате бити спремни на чињеницу да се ваша публика/слушаоци мењају и развијају на исти начин на који се све друго у животу мења и развија. Не треба претпостављати да ће комуникационе стратегије које су функционисале пре две године, имати исти ефекат и данас.

Опширније...

Менаџмент је у неком погледу једна врста уметности, кроз коју се људи или ствари (и у неким случајевима ситуације) контролишу и решавају. Када говоримо о управљању, поготово о ефективном, врло је лако бити речит, поготово ако се о речима не води рачуна, али са истом лакоћом је веома тешко применити ефективне стилове управљања.

Да би се у потпуности схватиле ефективне методе управљања, навешћемо 10 златних правила ефективног управљања.

Опширније...