„Кад све једном прође, а проћи ће, има да се жање само оно што смо посејали.“

Опоравак предузећа

Кад се ово заврши кад се почне посао враћати у нормалу, послодавци ће морати да предузму кораке како би се осигурао несметан опоравак од хитних ка уобичајеним пословним активностима. Први корак у повратку на нормално пословање је комуникација са свим запосленима. Организације би требало да обавесте запослене правилима пословања која важе која су укинута, додата, измењена то јест прилагођена како би се прилагодила и што брже прошла транзицију рада из сезоне епидемије у нормално стање. Поред тога, комуникација са запосленима после епидемије треба да их подсети на нормалне смернице пословања и обавезе и од када она важе.

Опширније...

Излазни интервју

Излазни интервју је интервју са запосленим коме престаје радни однос у компанији. Излазни интервју може бити обављен лично – директним контактом са запосленим, путем телефона, или попуњавањем анкете у писаној или електронској форми. Најбоље је интервју спровести директним контактом са запосленим јер то омогућава бољу комуникацију и разумевање. У пракси излазни интервју најчешће спроводи особа запослена у сектору људских ресурса, а понекад линијски менаџер.

Опширније...

Ефикасна стратегија интерне комуникације је критични аспект свакодневног пословања ваше организације без ње не бисте могли увести иновативне производе, пружити добре услуге, запослити нове раднике или задовољити потребе купаца.

Другим речима, то је кључ за вођење профитабилног посла.

На жалост, многе организације и даље користе застареле методе, често користећи најлакши приступ „па пусти то“ или „видећемо“ или „заборави сад на то“ - док је реалност сасвим другачија и она указује да велики број организација не комуницира довољно добро са својим запосленима:

Опширније...